Výběr podle motivu


</div>
<p><html><head></head><body>Pokud si v úvodním interaktivním výběru na internetu zvolíte jisté barevné schéma, objeví se vám dále mnoho motivů, které v této barevné kombinaci nabízíme. Z nich je možnost si vybrat přesně ten, který vás nějakým způsobem osloví, či zaujme svou nevšedností a atmosférou. Po tomto výběru to ale není všechno. Je třeba se rozhodnout, jaký „klad“ jednotlivých fragmentovaných částí si přejete.</p>
<h2>
	Konzervativní zákazníci</h2>
<p>Zde se poněkud podle našich zkušeností odráží jistá konzervativnost zákazníků, protože nejprodávanějšími jsou reprodukce jednodílné. Je to takový klasický <a href=obraz na stěnu v jediném rámu. Samozřejmě, tam motiv přehlédneme nerušeně celý, někdy se však ochuzujeme právě o nevšednost fragmentace, navíc různě polohově i rozměrově řešenou. Běžně je tedy jedna a táž reprodukce nabízena nejméně ve čtyřech různých „kladech“. Kladené reprodukce jsou většinou třídílné, ve speciální nabídce lze ale vytvořit prakticky neomezené množství variant.


Jak bude reklama vypadat?
-
Kup si reklamu pod tímto článkem jen za 50 Kč
Zobrazit formulář pro nákup

</div>

<div class=